Saturday 22 October 2011

ARAU BORING?

ARAU ?

boring,sunyi,xda apa2,xda wayang,shopping complex..

mula-mula dulu masa first week aku msuk fasttrack n first time aku jadi NR memamg aku rasa down giler rasa sorang2..xdak clasmate kenal,housemate pon aku xkenai,tambah2 pulak jalan dekat arau aku xtaw..yela dulu duduk hostel ja..tapi aku try kuat jugak tapi sebenarnya aku xkuat langsung.Aku pikir smua nie mst ujian dri-Nya.

Second week,aku pindah stay dengan nisa(clasmate),nisa la banyak tolong aku,ingat lagi masa first week dengan second week aku demam,dia teman aku tido.Masa part 1 dlu kami g kelas sekali,smua la sekali dah clasmate,romate n housemate.thx nisa.."sya xpandai nak tunjuk saya sayang awak".hee.lepas 2 baru la kami jumpa ami,nadia,una n lastly nina.
 
Start part 2 kami stay sekali susah giler la nak cari rumah dekat arau nie ,semua tuan rumah cekik darah kot.
Alhamdulilah akhirnya kami dapat jugak rumah yang boleh aku cakap cukup selesa,lengkap and paling murah dekat arau nie.Dekat pulak,buka2 pintu rumah nampak stadium uitm,tiap2 petang boleh la ushar abang-abang uitm main bola tepi rumah..ewah..pantang da gap ja kami balik tido..hehe


sebilik cuma dua owg ja,compelete ada tv,peti ais,katil,tilam,locker,sofa,meja makan,wifi..hee

complete kn..cuma rm100 ja sebulan campur bil skli..gempak la kn..

 cukuplah aku promote pasal umah kami,takut nanti ramai la pulak kn nak sewa sini.

bagi aku ARAU memang xboring bila ada KAMI.

KAMI....
  •  bila gelak memang xingat dunia,sampai tingkap keta terbuka pon xpasan..
  • bila sembang boleh sampai pagi,
  • bila layan movi boleh sampai tetido
  • bila posing sampai full memory card
  • bila touching sampai xmakan
  • bila shopping boleh sampai licin duit ptptn(ehem2 sape la kn).hehe..
       kalu nak ikutkan memang banyak kenangan sweer sour kami kat arau nie..

Tempat yang boring macam arau pon jadi bst n happening kn....
part 3 nie mula2 masuk kami buat bbq ,then kami g holiday 3 day 2 nyte at PENANG.





cuma apa yang aku nak cakap..

..........ALHAMDULILAH......

 aku jumpa n dapat kenal dowg.paling aku syukur kita kawan..KAMI..


       p/s: next sem our trip 2 GENTING .......

1 comment: