Sunday 23 October 2011

Budak Baru Belajar

First of all....bersyukur ke hadrat Ilahi...di berikan aku kesempatan ini nk menulis blog..
(ceeewwwwaaaahhh...ayat skema abes)
ok2...ni first time aku tulis blog..so kalau mcm tak btoi ka apa ka tu kira budak baru belajar lah ya... ^.^
mula2 ni mestilah nk crita yg simple2 ja...hm...apa ya yg simple???
K.A.M.I
was consist of:
~nina (the sabahan)
~una (the kedahan)
~mira ( the penangan )
~ nadya (the kelantanan + kedahan)
~ami (the one an only kelantan + dungun) -baca btoi2 DUNGUN bkn dugong ya... hehehe peace ami! @.@
~ and opokos lah aku...aneesa (the balik pulauan) hahaha a.k.a the penangan jgk lah..sama cm mira. *_*

K.A.M.I was a classmate, coursemate, ketamate, and so on mate...hhehe...bak kata pepatah..'sharing is caring'.
K.A.M.I smua masih student...bachelor in business administration major in finance (entah btoi ka tah aku dscribe ni?) ;)
Insyaallah, kalau tak da apa2 halangan K.A.M.I bakal grad on 2013. doakan kejayaan kami ya...amin.hehehehehe







5 comments:

  1. hahahahaha aku phm mksud ang neesa...

    ami ( KElatan + DUngun) = KEtam + DUgong!!!

    muahahahahaaha!!!

    ReplyDelete
  2. arrrggghhh!!! TIDAK!!!! ngokngek!!!!!!! sapa post ni???
    tu lah aku ni tak reti guna aku save dlm draft menatang alah ni...bengong btoi aku...huaaaahauaaaa!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. dungun????hmmmm..sy ownk dungun kea????
    or maybe nk sedapkn ayt kot..xpe...ownk mne pn sy xkisahhh...ape2 pn boleyyyy..hahahhaha

    ReplyDelete
  4. ami ni mmg best ler...sporting habis!!! (bodek ami...) hehehehe

    ReplyDelete