Saturday 12 November 2011

Desperate (tak da kna mgena)

aish!!!!...
aku tak taw dh berapa lama dh aku mengeluh sepanjang mggu cuti ni..
bila mood cuti start keep playing kat dlm hati dan otak aku ni...
SUDDENTLY!
mai mood risau.panik.gelabah.
adoi lah! apa ni? apa ni?
spoil the mood betoi lah..
huhu..

ni suma gara2 presentation, test yg bertimbun2 tak sattle sblom cuti.
sapa ckp mggu sblom cuti bz SGT2??
(aku lah tu yg ckp)
padahal aku rasa mggu yg lepas cuti ni lg lah GILA busy.
Busy apa? ya...itu kita blom taw lg..
jgn di tanya busy apa...mesti lah busy test,presentation, so on and so on..
(busy body pun yala kot)

.sat ja cuti mid sem dh abeh..
like a blink of eye (btoi ka pepatah aku guna ni?)
nk enjoy pun tak puas..hm..

apa2 pun good luck to all
all the best in what ever you are doing
have an enjoyable moment while presentation
(butterfly in the stomach) ~enjoy while you can :D
salam.

No comments:

Post a Comment