Tuesday 7 May 2013

OMG…!!!!! Salah aku hari ini


Macam mana la boleh silap ni…(dah nak silap nak buat macam mana lagi,nobody perfect..nobody never make mistakes)syyhhhh..diam..diam..aku tak pernah buat silap *bongkak punya orang…bukan macam tu.ehemm.i mean..tak pernah buat silap kalau isi borang BIRO…sebab. hari-hari sebelum ni aku isi dengan penuh hati-hati..coz there NO  allowed to use  liquid paper  and clearlylah nk bgtau yang  bila isi form tu tak boleh ada salah mana-mana..ada paham ami!!huhh..!!!haa…hari ini aku dah silap isi form tu..mungkin sebab ak mengantok tahap gaban kot…yeap..bukan mungkin tapi memang…huhuhu..:((((

Terus ak rasa celik la bila sedar yang aku dah silap tulis nama orang lain..(gila kau kalau still ngantok lagi)deep inside rasa nak menjerit “ALAMAKKK’  tapi tu rasa kat dalam jelah sebab tak terkeluar pun.aduhhhh la..macam mana nak cakap kat diorang nih…dah memang sah-sah aku kena suruh customer tu isi balik form tu..itu maknanya aku akan susahkan dia padahal salah aku..mau tak hingaappp orang tu nanti kat aku!.tetiba mai idea yang aku nak SMS customer tu personally tp xjd…hohoho…
Nak dijadikan cerita pulak..customer tu kawan kakak ofis aku nih (macam lega kan dengar macam tu)oohh…no..no..not lega at all…ha ha..even kawan sendiri pun dia tak boleh nak tolong aku, katanya kawan dia ni hingaapp orangnya..oohhh..okayy..matila aku!....matila aku!!!..then kakak tu bagi la suggestion kat aku suruh turun bawah p try mintak tolong sorang lagi staf  yang katanya baik dengan customer tu..u guess what?dia pun tak mau tolong aku..kejam!!btw..can u imagine how hingaapp that person???seram aku weh!! Aku punya buat muka kesian *kesian ke muka aku time 2..bhahaha..xkot.hemmm…..alih-alih suruh aku call then cakap sendiri dengan customer tu..alohaiiiii….dah la baru lepas PRU13,maunya parti dia kalah..tak ke naya ak kena tempias dia lepas geram(minta simpang)..*dah la kalah,aku pulak buat salah.memang terBAIK!…

New idea comes…tingg!!!kalau tak nak bagi dia marah sangat,ak p jela hantar form tu kat dia tapi kena jugak susahkan dia sebab kena amik cop bos dia…(xkan la aku yang kena p mintak cop tu kan…ehh..ak xkisah klu ak dibenarkan la)….hmmm…tak tahu la nak buat ke tidakkkkk..kwati pun suruh hold dulu..tak payah call lagi hari ini…HARI INI jerr ok..bukan selamanya…

So, amira…carilah alasan yang terbaik daripada sekarang…………..damn!


 

No comments:

Post a Comment