Monday 30 July 2012

Masam-masam manis....

Assalamualaikum..

Blom terlewat lg rasanya nk wish SALAM RAMADHAN buat smua pembaca..(gaya cam ramai ja yg baca blog ni.hihihi)

Fuh! fuh! fuuuuhhhhh!!!
behabok dah blog ni sbb lama tak update. entah apa ter'panggil' aku arini nk coretkan sepatah dua kata yang tak seberapa kat sini. wake up call kot...tak pun emergency call...heheh..aku kalau merapu mmg tak da kesudahan.
Like we all know...we are heaving a bad weather for a few month ni (kilat sabung menyabung hihi) ...hm...however things are gettiing better kan sekarang...aku just hope that apa yg kita bina within almost 2 year ni berkekalan smpai akhir hayat kita.  aku rasa nothing more valuable dari perahabatan kita. hehehe
tuuuuddiiiiiaaaaaaaa.....
tetiba aku jiwang karat di sini..hahahaha...ni kes aku rindu kat hmpa suma ni..al-maklum lah sekarang kan aku tgh cuti sem..lain lah a few member of our friends yang tgh bertungkus-lumus study sbb amek intersesi kan..hihihi..(jgn marah...nnti kna jual) : P

okies! ini untuk santapan rohani ya kwn2..hahaha...
memories..  ^.^












*gmbo last...gmbo kontroversi...hahahahaha...alolo ami jgn mare ya...peace!

2 comments: